Gry szkoleniowe – założenia do pracy dyplomowej

Gry szkoleniowe – założenia do pracy dyplomowej


Ogłaszamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Szkoleniowe zalecamy prezentowane na niniejszej liście opracowania do pracy dyplomowej:

  • zabawa komunikacyjna – „Podobieństwa i różnice warunków turystycznych Janowa Lubelskiego i Janowa Podlaskiego” oraz „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima”
  • zabawa lingwistyczna – „Walory krajoznawcze Doliny Bystrzycy (dopływu Wieprza)” i „Laserowo-plazmowe źródło miękkiego promieniowania rentgenowskiego i skrajnego nadfioletu o regulowanym zakresie emisji ”
  • zabawa strategiczna : „Koncepcja państwa w expose polskich Prezesów Rady Ministrów po 1989 roku” oraz Symulacje Menedżerskie i „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii”
  • symulacja lingwistyczna – „Kulturowy wizerunek kobiet w wybranych mediach współczesnych” i „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera”
  • zabawa słownikowa : „Dobra kłótnia, czyli o negocjacji w rodzinie” oraz „Atrakcyjność turystyczna Puszczy Knyszyńskiej”
  • zabawa decyzyjna : „Oblicza współczesnej Ukrainy w polskiej prasie na studium przypadku wybranych tytułów” i „Zróżnicowanie opinii dotyczącej rekreacji ruchowej wśród studentów dostępnych uczelni w Lublinie”
  • zabawa strategiczna : „Kobieta anioł i kobieta demon w pięknej literaturze zachodniej XIX wieku” i „Kobieca cielesność na łamach czasopism luksusowych – perspektywa piękna i brzydoty”
  • zabawa lingwistyczna : „Romantyzm i „przeklęte pytania” (na modelu wybranych utworów G. G. Byrona i A. Malczewskiego).” i „Stan obecny i perspektywy rozwoju turystyki wiejskiej w powiecie Janów Lubelski”
  • gra edukacyjna – „Gnieźnieńska prasa drukowana a kampanie wyborcze w 2006 r.” oraz „Współczesne aspekty etyczne funkcjonowania mediów. Rola i spory etyczne we współczesnym dyskursie medialnym”